Mijn foto
Mijn naam is Mirjam, geboren in 1953 en al jaren wonend met mijn man Hans in de Flevopolder. Dochter en zoon zijn al een poosje het huis uit. Inmiddels zijn wij de Opa en Oma van drie prachtige kleindochters die we, als we de kans krijgen, heerlijk verwennen. Sinds november 2014 ben ik met pré pensioen. In de zomermaanden zijn we vaak te vinden in ons "zomerverblijf" in de Vendee. Heerlijk in de zon en genieten van alles wat er zoal te doen is op onze camping. Dat kan zomaar van alles zijn, potje jeu de boule, zwemmen, kletsen, fietsen en natuurlijk een wijntje! Sinds 2009 ben ik me bezig gaan houden met quilten. Heb een basiscursus gedaan en ben er helemaal aan verslingerd geraakt. Borduren, breien en haken doe ik ook graag. Kortom, ik ben met van alles en nog wat bezig!

zondag 28 april 2013

Nieuw Blok

Was een lekker dagje vandaag, heerlijk vanmiddag in de zon gezeten, dus weinig lapjeswerk!
Gisteren al wel een begin gemaakt met het blok "Spider's web". Lastig om dat netjes te krijgen en helemaal snappen doe ik het nog niet. Ik doe maar braaf wat het boek aangeeft, alhoewel, dat loopt ook niet altijd goed af.





Ziet er zo wel grappig uit he? Kijken wanneer ik weer tijd heb om verder te gaan. het wordt een hele rare week. Morgen werken, Koninginnedag (en ik 60), appeltaart bakken, kleinkind jarig, weer werken, in de tussentijd caravan inpakken want we willen toch nog ergens een paar daagjes weg. Dan komt er niks van blokken maken met de naaimachine maar gelukkig heb ik wel al wat geknipt, dat kan zo mee!

Ik heb ook nog even een foto gemaakt van mijn verjaardagslapjespost. dat is toch wel heel leuk hoor. Ik heb me niet kunnen bedwingen en er toch een paar al opengemaakt.  :((
Zulke mooie lapjes, waauhhh
 
 
Dinsdag mag de rest!!

Voor degene die willen reageren op mijn blog, ik heb de mogelijkheid om Anoniem te reageren eraf gehaald. Ik werd echt gek van alle (meest) Engelse reacties die nergens op sloegen en gewoon Spam zijn. Weg met die rotzooi maar dan moet je het dus voor deze types moeilijker maken. Sorry voor alle andere goedwillende mensen die willen reageren.

Ik maak dinsdag uiterlijk woensdag bekend wie de Give Away heeft gewonnen!!
Tot dan!

groet, Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Je laatste verjaardag op Koninginnedag dus, alvast gefeliciteerd. Hihihihi, je bent dus al een klein beetje jarig.Het voelt zo lekker zacht al die enveloppen met een lapje. Je blok is ook weer mooi. heb je mijn berichtje nog gezien bij het vorige blok? Ik wens je een hele fijne verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laatste maal vrij op je verjaardag. Wat kan beter het 60e jaar faciliteren. Nu op naam de volgende mijlpaal. Maar, je moet er wel gewoon 5 jaar over doen. En dat is minimaal 5 maal 365 fijne, mooie en gelukkige dagen. Lijkt mij mooi om er dan op terug te kunnen kijken.
    Voor dinsdag, veel plezier en genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast van harte gefeliciteert en de laatste keer vrij op je verjaardag en wat een leuk blok ben je aan het maken super ziet het eruit
    Geniet maar lekker as dinsdag

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast gefeliciteerd! Het was vandaag heerlijk weer he? Je blok ziet er goed uit. Lekker er even op uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet er nog even lekker van dat iedereen (nou ja, de meesten) een vrije dag heeft en voor je vlagt...
    Je blok ziet er heel leuk uit, maar het lukt nog niet helemaal? Succes ermee!
    Groetjes, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen