Mijn foto
Mijn naam is Mirjam, geboren in 1953 en al jaren wonend met mijn man Hans in de Flevopolder. Dochter en zoon zijn al een poosje het huis uit. Inmiddels zijn wij de Opa en Oma van drie prachtige kleindochters die we, als we de kans krijgen, heerlijk verwennen. Sinds november 2014 ben ik met pré pensioen. In de zomermaanden zijn we vaak te vinden in ons "zomerverblijf" in de Vendee. Heerlijk in de zon en genieten van alles wat er zoal te doen is op onze camping. Dat kan zomaar van alles zijn, potje jeu de boule, zwemmen, kletsen, fietsen en natuurlijk een wijntje! Sinds 2009 ben ik me bezig gaan houden met quilten. Heb een basiscursus gedaan en ben er helemaal aan verslingerd geraakt. Borduren, breien en haken doe ik ook graag. Kortom, ik ben met van alles en nog wat bezig!

donderdag 15 december 2011

Het wordt al een beetje "Kersterig"

Toen de kinderen nog klein waren konden ze, zoals alle kinderen, zo genieten van alle lichtjes, kitchkerstdingen en natuurlijk de kerstboom.Als ik dan alvast wat aan het voorbereiden was met betrekking tot Kerst en ze kwamen uit school dan was het :"het wordt al een beetje kersterig in huis he Mam"? Inderdaad, zo ben ik de afgelopen dagen ook al bezig. Morgen eerst maar eens een boom scoren maar vandaag kreeg ik ineens de geest en ben ik al een beetje bezig geweest!
Succes verzekerd denk ik want Karlijn van 14 maanden gaat hier vast mee aan de haal. Ik zie haar oogjes nu al glimmen van voorpret. Gelukkig zijn de meeste ballen van plastic dus als ze een zwiep krijgen is dat helemaal niet erg. Bovendien heb ik geen zin om de hele dag NEE te roepen dus als het helemaal bar en boos wordt zet ik het gewoon weg! Lekker opvoedkundig he? Kan me niks schelen, ik ben mooi geen opvoedoma!Bij ons komen ze hopenlijk voor de lol!
Quilten schiet er momenteel helemaal bij in. Ben aan het haken en breien en op het werk is het druk, dus 's avonds is het ook wel van "plof"op de bank!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten