Mijn foto
Mijn naam is Mirjam, geboren in 1953 en al jaren wonend met mijn man Hans in de Flevopolder. Dochter en zoon zijn al een poosje het huis uit. Inmiddels zijn wij de Opa en Oma van drie prachtige kleindochters die we, als we de kans krijgen, heerlijk verwennen. Sinds november 2014 ben ik met pré pensioen. In de zomermaanden zijn we vaak te vinden in ons "zomerverblijf" in de Vendee. Heerlijk in de zon en genieten van alles wat er zoal te doen is op onze camping. Dat kan zomaar van alles zijn, potje jeu de boule, zwemmen, kletsen, fietsen en natuurlijk een wijntje! Sinds 2009 ben ik me bezig gaan houden met quilten. Heb een basiscursus gedaan en ben er helemaal aan verslingerd geraakt. Borduren, breien en haken doe ik ook graag. Kortom, ik ben met van alles en nog wat bezig!

maandag 12 december 2011

Zingen!!!


Al bijna 10 dagen geleden dat ik een berichtje op m'n weblog heb gezet. Ben ook wel heel druk geweest met van alles en nog wat. Afgelopen weekend stond in het teken van onze Kerstshow. Zaterdag flink gerepeteerd en zondag dan de uitvoering. Wat een opluchting als dan (bijna alles) lukt, ook de moeilijke nootjes goed "gepakt"worden. Er waren verschillende gasten uitgenodigd. Een mannenkwartet, een gitarist en mijn nichtje Marije met dwarsfluit. Natuurlijk ben ik wat bevooroordeeld maar wat speelt ze prachtig. Kippevel, dit smaakt naar meer, we gaan beslist nog eens naar haar luisteren als ze moet optreden.

Nu gaan we dan in aanloop naar Kerst, zullen ook nog 2 drukke weken worden maar wat kan ik genieten van overal lichtjes, de kerstkaarten die in de bus rollen, muziek en versieren van ons huis. A.s. weekend maar eens een kerstboom kopen en bedenken wat we allemaal in huis gaan halen voor Kerst. De kinderen en onze kleine dotjes komen eten, we hebben alle gangen verdeeld, spannend wat iedereen gaan maken. Zal vast goed komen!
Woensdag, vrije dag, met quiltvriendin Nelly lekker paar uurtjes quilten aan Leanne want dat schiet er ook een beetje bij in allemaal. Tussen Kerst en Oud en Nieuw heb ik vrij, kan me nu al verheugen op heerlijk gepruts met van alles en nog wat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten