Mijn foto
Mijn naam is Mirjam, geboren in 1953 en al jaren wonend met mijn man Hans in de Flevopolder. Dochter en zoon zijn al een poosje het huis uit. Inmiddels zijn wij de Opa en Oma van drie prachtige kleindochters die we, als we de kans krijgen, heerlijk verwennen. Sinds november 2014 ben ik met pré pensioen. In de zomermaanden zijn we vaak te vinden in ons "zomerverblijf" in de Vendee. Heerlijk in de zon en genieten van alles wat er zoal te doen is op onze camping. Dat kan zomaar van alles zijn, potje jeu de boule, zwemmen, kletsen, fietsen en natuurlijk een wijntje! Sinds 2009 ben ik me bezig gaan houden met quilten. Heb een basiscursus gedaan en ben er helemaal aan verslingerd geraakt. Borduren, breien en haken doe ik ook graag. Kortom, ik ben met van alles en nog wat bezig!

vrijdag 11 januari 2013

Aangestoken door verschillende blogs met jeugdfoto's kan ik toch niet achterblijven. Dit ben ik dus, 21, net getrouwd, aan het strand van Scheveningen, tjonge wat een jong snuitje he? En die mooie krullen??? Helaas niet van mezelf!!! groetjes, Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto!
    En krullen van de kapper is toch niks mis mee?
    ( Al had ik ze wel van mezelf en wenste ze soms, hoe is het mogelijk???, echt wel eens weg....)
    Fijn weekend en groetjes!

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto!
    Jong en onschuldig?
    Die krullen staan je goed hoor!
    Groeten van Nel

    BeantwoordenVerwijderen