Mijn foto
Mijn naam is Mirjam, geboren in 1953 en al jaren wonend met mijn man Hans in de Flevopolder. Dochter en zoon zijn al een poosje het huis uit. Inmiddels zijn wij de Opa en Oma van drie prachtige kleindochters die we, als we de kans krijgen, heerlijk verwennen. Sinds november 2014 ben ik met pré pensioen. In de zomermaanden zijn we vaak te vinden in ons "zomerverblijf" in de Vendee. Heerlijk in de zon en genieten van alles wat er zoal te doen is op onze camping. Dat kan zomaar van alles zijn, potje jeu de boule, zwemmen, kletsen, fietsen en natuurlijk een wijntje! Sinds 2009 ben ik me bezig gaan houden met quilten. Heb een basiscursus gedaan en ben er helemaal aan verslingerd geraakt. Borduren, breien en haken doe ik ook graag. Kortom, ik ben met van alles en nog wat bezig!

vrijdag 30 maart 2018

BIjna Pasen

Alweer bijna Pasen, vorig jaar waren we met Pasen al in Frankrijk op de camping, beetje koud dat wel, maar dit jaar gaan we maandje later. Wil mijn 65e verjaardag eind april graag thuis vieren, en ook de verjaardag van kleindochter Pien op 7 mei. Maar dan is het ook hoog tijd om ons zomerverblijf op te zoeken!
Nog niet helemaal af, maar met het oog op Pasen is het wel leuk om dit quiltje even te laten zien. Het biesje zit er bijna op. Het is een quiltje wat ik cadeau ga doen aan iemand die kipjes houdt in Frankrijk. Zij noemt al haar kipjes Betty dus hier heeft ze er een paar bij, ze hoeft ze niet te voeren, maar leggen ook geen eitjes! Die eitjes krijgt ze wel van haar andere Betty's en die smaken toch lekker!


Gisteren nog even onze jongste kleindochter geknuffeld, wat is ze al wijs met haar 3 maanden.


De Libellequilt begint ook al wat te vorderen, maar daarover snel meer!

Fijne Paasdagen!

4 opmerkingen:

  1. Wat een lekker meisje die kleindochter van je!
    Grappig dat al haar kipjes Betty heten, hoef je ze ook niet uit elkaar te houden en alle namen te onthouden.
    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kippen-quiltje!!! Dat is best een lief en leuk cadeau!
    Ook ik wens jou en je gezin fijne Paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen