Mijn foto
Mijn naam is Mirjam, geboren in 1953 en al jaren wonend met mijn man Hans in de Flevopolder. Dochter en zoon zijn al een poosje het huis uit. Inmiddels zijn wij de Opa en Oma van drie prachtige kleindochters die we, als we de kans krijgen, heerlijk verwennen. Sinds november 2014 ben ik met pré pensioen. In de zomermaanden zijn we vaak te vinden in ons "zomerverblijf" in de Vendee. Heerlijk in de zon en genieten van alles wat er zoal te doen is op onze camping. Dat kan zomaar van alles zijn, potje jeu de boule, zwemmen, kletsen, fietsen en natuurlijk een wijntje! Sinds 2009 ben ik me bezig gaan houden met quilten. Heb een basiscursus gedaan en ben er helemaal aan verslingerd geraakt. Borduren, breien en haken doe ik ook graag. Kortom, ik ben met van alles en nog wat bezig!

zondag 3 maart 2019

appliqeren

Hallo allemaal,
Kort berichtje deze keer. Ik heb er echt weken over gedaan om het eerste blok van de BOM "Delft Blue"af te krijgen. Het valt nog niet mee om netjes te appliqueren maar het is wel superleuk om te doen. Het zal beslist mooier en netter kunnen maar dit is wat ik op dit moment kan dus het zij zo!

Wil graag door met blokje 2 maar heb veel last van mijn schouder, arm en pols. Eigenlijk begon het al in Januari maar ik dacht dat komt van het met krukken lopen. Toen ging het weer een beetje over en nu begint het gedoe weer opnieuw. Loop al weken niet meer met krukken en heb afgelopen dagen helemaal niet geborduurd of geappliqueerd in de hoop dat het misschien allemaal wat overbelast is. Maar vooralsnog word ik er nog niet blij van.
Ik ga maar lekker blogjes lezen en misschien toch maar moed maken voor een bezoekje aan de huisarts, zo geen zin in! Pfffff

Fijne zondag, ondanks de regen!

5 opmerkingen:

  1. Je appliqueerwerk vind ik prachtig. Wat een mooie kleuren! Ik denk dat je alles een beetje overbelast hebt. Dus nog even volhouden met rustig aan doen. En anders: naar de huisarts. Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit hoor je aplliqueer werk. Ik hoop dat je snel weer pijnvrij steekjes kan zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blok is prachtig en als ik het zo hoor, is het echt overbelasting. Sterkte en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je blok ziet er heel goed uit hoor, rustig aan doen jij denk ik.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen