Mijn foto
Mijn naam is Mirjam, geboren in 1953 en al jaren wonend met mijn man Hans in de Flevopolder. Dochter en zoon zijn al een poosje het huis uit. Inmiddels zijn wij de Opa en Oma van drie prachtige kleindochters die we, als we de kans krijgen, heerlijk verwennen. Sinds november 2014 ben ik met pré pensioen. In de zomermaanden zijn we vaak te vinden in ons "zomerverblijf" in de Vendee. Heerlijk in de zon en genieten van alles wat er zoal te doen is op onze camping. Dat kan zomaar van alles zijn, potje jeu de boule, zwemmen, kletsen, fietsen en natuurlijk een wijntje! Sinds 2009 ben ik me bezig gaan houden met quilten. Heb een basiscursus gedaan en ben er helemaal aan verslingerd geraakt. Borduren, breien en haken doe ik ook graag. Kortom, ik ben met van alles en nog wat bezig!

zondag 13 november 2011

Weekend!!

Borculo, daar waren we gisteren, is een heel leuk stadje. We hebben daar gisteren een rondleiding van onze lieve vrienden gehad. Geleerd dat Borculo heus stadsrechten heeft, pff, nou nou!!!
Maar eerlijk is eerlijk, prachtige omgeving, daar kun je vast heerlijk wonen.

Onverwacht bezoek vandaag, 2 kleindochters met uiteraard Papa en Mama. Een stormde direct op de Barbiepoppen af, de ander vindt het nog heerlijk om laadjes open en dicht te doen. Het woord "nee nee" begint ze ze begrijpen (als ze zin heeft). Kusjes geven? Zoveel als je maar hebben wilt, dat is zomaar geluk op een zondagmiddag!!
NU zijn de dametjes weer naar huis, Opa en Oma hebben het huis weer terug en zitten na te genieten!

1 opmerking:

  1. GEVONDEN!!!! WAT EEN LEUK BLOG!!!! EN DAT STEDEKE VAN ONS! MOOIE FOTO! ACH EN EEN SCHRALE TROOST, WIJ J&A ZIJN GEEN VAN TWEEËN BORCULEESCHEN. ZULLEN OOIT NOG WEL EENS VERHUIZEN NAAR WOON- ZORG CENTRUM 'RIJNZICHT'.

    BeantwoordenVerwijderen