Mijn foto
Mijn naam is Mirjam, geboren in 1953 en al jaren wonend met mijn man Hans in de Flevopolder. Dochter en zoon zijn al een poosje het huis uit. Inmiddels zijn wij de Opa en Oma van drie prachtige kleindochters die we, als we de kans krijgen, heerlijk verwennen. Sinds november 2014 ben ik met pré pensioen. In de zomermaanden zijn we vaak te vinden in ons "zomerverblijf" in de Vendee. Heerlijk in de zon en genieten van alles wat er zoal te doen is op onze camping. Dat kan zomaar van alles zijn, potje jeu de boule, zwemmen, kletsen, fietsen en natuurlijk een wijntje! Sinds 2009 ben ik me bezig gaan houden met quilten. Heb een basiscursus gedaan en ben er helemaal aan verslingerd geraakt. Borduren, breien en haken doe ik ook graag. Kortom, ik ben met van alles en nog wat bezig!

woensdag 8 februari 2012

van alles


Wordt weer tijd voor een berichtje op m'n blog, is alweer een week geleden. Afgelopen vrijdag zijn we met kinderen en kleinkinderen heerlijk een weekendje weg geweest. prima huisje in het zuiden des lands. Dat is toch wel genieten zo met z'n "allemalen" zoals onze dochter vroeger al zei!
Gelukkig waren we vrijdag redelijk voor de sneeuw uit al op pad. Dat was een goeie zet want we hoorden dat er aardig wat sneeuw was gevallen en het fileleed was ook niet behoorlijk. Was wel koud maar daar kun je je op kleden toch?

Dekinderen vonden dat we deze kippen maar moesten vangen voor het avondmaal, dat vonden wij toch niet zo'n goed idee, bovendien zagen ze er wel een beetje taai uit!!!
Vandaag weer een stukje aan Leanne's House gewerkt, het gaat wel langzaam hoor!!
Weekend weer meer foto's hiervan!!!

3 opmerkingen:

  1. leuke foto's en heb je de sjaal nog afgekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mir
    Op mijn blog had je een vraag over Dear Jane. Ik kan je niet mailen, daarom zo een reactie. Jane is best pittig, zeker voor een beginnende quilter. Ik doe hem op de naaimachine en maak overal zoveel mogelijk paperpiece patroontjes van. Geweldige aanwijzingen kun je vinden op een blog dat That Quilt heet (even op google zoeken) Hopelijk heb je hier iets aan, groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen