Mijn foto
Mijn naam is Mirjam, geboren in 1953 en al jaren wonend met mijn man Hans in de Flevopolder. Dochter en zoon zijn al een poosje het huis uit. Inmiddels zijn wij de Opa en Oma van drie prachtige kleindochters die we, als we de kans krijgen, heerlijk verwennen. Sinds november 2014 ben ik met pré pensioen. In de zomermaanden zijn we vaak te vinden in ons "zomerverblijf" in de Vendee. Heerlijk in de zon en genieten van alles wat er zoal te doen is op onze camping. Dat kan zomaar van alles zijn, potje jeu de boule, zwemmen, kletsen, fietsen en natuurlijk een wijntje! Sinds 2009 ben ik me bezig gaan houden met quilten. Heb een basiscursus gedaan en ben er helemaal aan verslingerd geraakt. Borduren, breien en haken doe ik ook graag. Kortom, ik ben met van alles en nog wat bezig!

woensdag 23 mei 2012

happy home quiltje

Voor de vakantie wilde ik dit quiltje af zien te krijgen. Is helaas niet gelukt. Dan moet het maar wachten tot na de vakantie. Ik vind het best leuk geworden. Dat netjes appliqueren was nog wel even een klus en zoals jullie weten is borduren ook wel een uitdaging maar ik ben tevreden.




Bovenin zitten ook bloemetjes geborduurd maar die zijn helaas niet op de foto gekomen, helaas!

Zoals ik van de week al schreef zijn de Vlaamse Gaaien op jacht naar nestmateriaal.  Ze hebben m'n hele hanging basket gesloopt. De stokjes en zilverpapiertjes die ik ter afschrikking had neergezet hebben ze achtloos opzij gesmeten. Ze dachten vast :"maf mens, moeten we hier van schrikken"?. Nu heb ik de basket verplaatst naar een haak die in de muur van het huis zit. Het zonnenscherm is uit, dus komen ze zeker niet, want ze durven veel maar toch niet onder dat scherm.
Maar ja, van de week gaan we toch echt op pad, ik blijf er maar niet voor thuis toch?
Vanuit ons vakantieadres ga ik af en toe wel even op alle blogs gluren maar of ik zelf veel te melden heb, we zien wel!!! Tot over een paar weken allemaal!!!!

2 opmerkingen:

  1. Je quiltje is zo ook leuk hoor! Na de vakantie lekker afmaken, fijne reis. Groet ook uit de polder maar dan wat lager! Caina

    BeantwoordenVerwijderen