Mijn foto
Mijn naam is Mirjam, geboren in 1953 en al jaren wonend met mijn man Hans in de Flevopolder. Dochter en zoon zijn al een poosje het huis uit. Inmiddels zijn wij de Opa en Oma van drie prachtige kleindochters die we, als we de kans krijgen, heerlijk verwennen. Sinds november 2014 ben ik met pré pensioen. In de zomermaanden zijn we vaak te vinden in ons "zomerverblijf" in de Vendee. Heerlijk in de zon en genieten van alles wat er zoal te doen is op onze camping. Dat kan zomaar van alles zijn, potje jeu de boule, zwemmen, kletsen, fietsen en natuurlijk een wijntje! Sinds 2009 ben ik me bezig gaan houden met quilten. Heb een basiscursus gedaan en ben er helemaal aan verslingerd geraakt. Borduren, breien en haken doe ik ook graag. Kortom, ik ben met van alles en nog wat bezig!

donderdag 19 juli 2012

meanderen

Hallo,

Ik ben heel erg moed aan het verzamelen om mijn quilt "versneden bloemen"te gaan meanderen. Ik heb wel eens een klein quiltje gemeanderd maar nog nooit een grote (re). Zit iedere keer uitsteldingen te verzinnen. Dan moet ik toch echt even de was in de machine doen en dan zie ik ineens een vlekje op de aanrecht, pffff. Mijn moeder riep vroeger al: " van uitstel komt afstel". Ja, Mam, zondag ga ik het echt doen!!! Ik ga eerst maar even oefenen!!!!! Wordt vervolgd!!!


1 opmerking: