Mijn foto
Mijn naam is Mirjam, geboren in 1953 en al jaren wonend met mijn man Hans in de Flevopolder. Dochter en zoon zijn al een poosje het huis uit. Inmiddels zijn wij de Opa en Oma van drie prachtige kleindochters die we, als we de kans krijgen, heerlijk verwennen. Sinds november 2014 ben ik met pré pensioen. In de zomermaanden zijn we vaak te vinden in ons "zomerverblijf" in de Vendee. Heerlijk in de zon en genieten van alles wat er zoal te doen is op onze camping. Dat kan zomaar van alles zijn, potje jeu de boule, zwemmen, kletsen, fietsen en natuurlijk een wijntje! Sinds 2009 ben ik me bezig gaan houden met quilten. Heb een basiscursus gedaan en ben er helemaal aan verslingerd geraakt. Borduren, breien en haken doe ik ook graag. Kortom, ik ben met van alles en nog wat bezig!

zaterdag 22 september 2012

Hier wordt je toch verdrietig van!!!:)))))

Hallo allemaal,


Vorig weekend hebben Hans en ik de caravan gepoetst. Ik van binnen en hij van buiten. We zijn er de hele zaterdag mee bezig geweest want de caravan moet toch schoon naar z'n overwinteringsplekkie. We waren helemaal trots dat ie er weer uitzag als een plaatje. Vanmorgen dus achter de auto gekoppeld, we moeten ongeveer 10 km rijden naar de boer. Onderweg prachtig weer totdat we op het laatste boerenlandweggetje kwamen. Voor ons reed een een tractor die net aardappelen van het land had gehaald. De weg werd een beetje viezig........Hans keek in zijn caravanspiegel en slaakte een hele diepe zucht en een vloek die ik hier niet zal herhalen. Ik ga dan giebelen, heel vervelend maar ik kon er niks aan doen, wat een modder. Gelukkig had de boer een hogedrukspuit en daarmee was het leed alweer snel geleden. met de auto door de wasstraat, wij gaan vanmiddag netjes op pad. Zus Jacqueline en zwager Roy zijn 25 jaar getrouwd, dat verdient een feestje toch?

Morgen lekker handwerken en prutsen!

groetjes, Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Ooooooooooooooooh, wat zullen jullie gebààld hebben! Doe je zó je best om je trouwe sleurhutje netjes op zijn winterplekje te krijgen en dan zóiets!!!! Wat een geluk dat de boer een spuit had!

    Veel plezier op de bruiloft en pruts ze morgen!
    groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat erg! Zoveel werk ervan en dan weer te moeten schoonmaken. Gelukkig was het snel gefixt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou, ik kan me die niet voor herhaling vatbare vloek heel goed voorstellen, gelukkig maar dat de boer een hogedrukspuit had,anders kon je weer aan de slag.
    Fijn feest vandaag.Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat een toestand maar goed hij zat toch vet in de was dus hupsakee en hij is weer schoon, maar kan me voorstellen dat er een woordje is gevallen, groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen