Mijn foto
Mijn naam is Mirjam, geboren in 1953 en al jaren wonend met mijn man Hans in de Flevopolder. Dochter en zoon zijn al een poosje het huis uit. Inmiddels zijn wij de Opa en Oma van drie prachtige kleindochters die we, als we de kans krijgen, heerlijk verwennen. Sinds november 2014 ben ik met pré pensioen. In de zomermaanden zijn we vaak te vinden in ons "zomerverblijf" in de Vendee. Heerlijk in de zon en genieten van alles wat er zoal te doen is op onze camping. Dat kan zomaar van alles zijn, potje jeu de boule, zwemmen, kletsen, fietsen en natuurlijk een wijntje! Sinds 2009 ben ik me bezig gaan houden met quilten. Heb een basiscursus gedaan en ben er helemaal aan verslingerd geraakt. Borduren, breien en haken doe ik ook graag. Kortom, ik ben met van alles en nog wat bezig!

zaterdag 8 september 2012

Wordt deze kikker een Prins??

Hallo allemaal,

Dat is wel weer even geleden he? Ik ga proberen weer reglmatig wat te schrijven/typen/bloggen. Het "gewone"leven is weer begonnen. Ik was al wel weer een poosje aan het werk na de vakantie maar alles gaat toch wat op een lager pitje. Nu is het weer aanpoten!!!

Gisteren wilde ik in de tuin hier en daar wat snoeien en ik heb het niet zo op kikkers. De buren hebben een prachtige vijver en daar komen deze jongens dus op af. Ze zitten verstopt onder de bloemetjes en als je dan wat wilt knippen springt er ineens zo'n griezel bovenop de buxus. Ik weet niet wie er kwaaier keek, hij/zij of ik?

Ik heb geprobeerd 'm weg te jagen met water en ksst ksst roepen maar hij/zij bleef stiekem naar me zitten loeren, dus ik dacht: bekijk het maar Erik Engerd, ik ga wel wat anders doen!!

Vandaag was het een prima dagje om in de tuin te zitten en wat te prutsen. Erik Engerd was niet te zien dus dat was helemaal prima. Heb de top af van het Happy Home quiltje. Leuk werkje, het borduren kost me veel moeite, maar ik ben redelijk tevreden. Ik zie nu dat het niet zo goed te zien is op de foto maar het geeft wel een indruk toch?
Morgen heb ik nog een ander quiltje af te werken. Maar daarover morgen meer. Zometeen ga ik me voor de tv nestelen om "Stricktly come dancing"te bekijken!! Heerlijk!

groet, Mirjam

1 opmerking:

  1. Je had hem moeten zoenen! Wie weet wat voor mooie adonis er te voroschijn zou gekomen hahah nee hoor ik ben het met je eens vind het ook griezels. Je quiltje is erg leuk geworden. Een gezellig projectje voor tussen door! Wat een heerlijk weer hebben we dit weekend gehad zalig. Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen