Mijn foto
Mijn naam is Mirjam, geboren in 1953 en al jaren wonend met mijn man Hans in de Flevopolder. Dochter en zoon zijn al een poosje het huis uit. Inmiddels zijn wij de Opa en Oma van drie prachtige kleindochters die we, als we de kans krijgen, heerlijk verwennen. Sinds november 2014 ben ik met pré pensioen. In de zomermaanden zijn we vaak te vinden in ons "zomerverblijf" in de Vendee. Heerlijk in de zon en genieten van alles wat er zoal te doen is op onze camping. Dat kan zomaar van alles zijn, potje jeu de boule, zwemmen, kletsen, fietsen en natuurlijk een wijntje! Sinds 2009 ben ik me bezig gaan houden met quilten. Heb een basiscursus gedaan en ben er helemaal aan verslingerd geraakt. Borduren, breien en haken doe ik ook graag. Kortom, ik ben met van alles en nog wat bezig!

zondag 21 oktober 2012

2 jaar

Hallo allemaal,

Wat zijn kinderen, en zeker kleinkinderen, toch geweldig. Ik wil er ook niet teveel over opscheppen hoor!! Maar ze kunnen zomaar een grijze zondagmiddag een beetje leuker maken. Onze dochter belde: "zijn jullie thuis vanmiddag, want dan komen we thee drinken". Helemaal leuk natuurlijk. Gierend kwamen onze dametjes al binnen, dat ging pret worden bij die Opa en Oma. Binnen 10 minuten was onze keurige kamer omgetoverd tot een slagveld van lego, De Boerderij (30 jaar oud) van Playmobile, poppen, puzzeles en kleurkrijtjes, kleurboeken, pakjes drinken, snoepjes van K3 enz enz. Geweldig!!! Ik zal jullie de rest besparen maar de grijns waarmee wij om 17.00 uur de boel weer toonbaar maakte is nog niet van ons gezicht verdwenen!!!

Vorige week werd Karlijn 2 en maakte ik een vestje voor haar, redelijk gelukt, ben niet helemaal tevreden. Ik vind het moeilijk om alles netjes aan elkaar te zetten. Karlijn zag hem en zei: ja lekker vest en deed hem vervolgens niet meer uit. Kijk, daar doen we het voor he?
Ik ga komende week met een muts en sjaal voor Pien beginnen. Met...ingebreide hondjes, wat doe ik mezelf weer aan maar ga het toch proberen. Ga maar aan de breivisjes, ik heb vanmorgen al wat zitten googelen en het principe is mij wel duidelijk hoe het moet, ahum..... Ben benieuwd, wordt vervolgd ladies!!

Inmiddels ben ik ook begonnen met het eeste blok van de sprei. Ik heb gekozen voor de Tumbling Block. Volgende week foto's, vandaag kwam het er niet meer van door bovengenoemde (welkome) invasie!!!
Fijne week allemaal!!, Mirjam

1 opmerking:

  1. Hoor het al dag kan niet meer stuk bij jullie, geniet er maar lekker van...............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen