Mijn foto
Mijn naam is Mirjam, geboren in 1953 en al jaren wonend met mijn man Hans in de Flevopolder. Dochter en zoon zijn al een poosje het huis uit. Inmiddels zijn wij de Opa en Oma van drie prachtige kleindochters die we, als we de kans krijgen, heerlijk verwennen. Sinds november 2014 ben ik met pré pensioen. In de zomermaanden zijn we vaak te vinden in ons "zomerverblijf" in de Vendee. Heerlijk in de zon en genieten van alles wat er zoal te doen is op onze camping. Dat kan zomaar van alles zijn, potje jeu de boule, zwemmen, kletsen, fietsen en natuurlijk een wijntje! Sinds 2009 ben ik me bezig gaan houden met quilten. Heb een basiscursus gedaan en ben er helemaal aan verslingerd geraakt. Borduren, breien en haken doe ik ook graag. Kortom, ik ben met van alles en nog wat bezig!

zaterdag 16 februari 2013

Handwerkbeurs

Wat een feestje, we zaten vanmorgen om 09.30  uur in de auto. Eerst naar Elburg, daar zit me toch een geweldige borduurwinkel. http://www.borduurpakketten.nl
Daar word je helemaal vrolijk én hebberig van! Eerst koffie mét in Elburg en hoppa weer in de auto naar Zwolle. Dat was even schrikken, rijen voor de kassa, rijen voor de garderobe en warm, warm, pffff
Zaterdag he? Dat zal het wezen, maar het is een kwestie van blik op oneindig en gewoon gaan. Het was echt weer dikke pret, gezellige contacten opgedaan tijdens het broodje eten en tips. Altijd handig natuurlijk. Ik vond wel dat er minder quiltkramen stonden dan in Rotterdam. Misschien heb ik het mis, kramen met wolletjes genoeg, ook leuk, je ziet de mooiste creaties. Toch stond er genoeg hoor, we hebben evengoed ons hart opgehaald.
Hierbij even een foto van onze gezamenlijke buit!!!


Wat nog ontbreekt zijn de borduurnaalden, die heb ik vanavond al direct in gebruik genomen. Ook hebben we bij Petra Prins nog stofjes besteld, die worden nagezonden. Wat een service he? Kortom, een heerlijk dagje, morgen ga ik fijn borduren en de achtergrond voor mijn Inner City kiezen. Dat wordt nog wel even een keuzemomentje, lastig dus. Het is mijn eigen schuld, ik vond dat één stofje in geen enkel blok moch ontbreken. Daardoor heb ik het mezelf niet makkelijk gemaakt, ik zit dus heel erg te denken om dit maar los te laten. Ik heb nog ruim 20 blokken te gaan dus uiteindelijk zie je niet dat ik ergens een andere beslissing heb genomen. Ik rommel toch straks alle blokken door elkaar.Wat is kleuren kiezen toch moeilijk. Daar zou je  nog eens een workshopje voor moeten kunnen volgen. Of is dat iets wat je kunt of niet.......................

groet, Mirjam

5 opmerkingen:

  1. het was inderdaad erg warm! Maar wel heel gezellig. De drukte bij de garderobe en kassa heb ik gemist, maar misschien komt dat omdat wij zo vroeg waren. We waren de eersten in de kassarij.... had ik niet verwacht.... was wel grappig.
    Wat heb je een leuke dingen gekocht. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat het zo mooi was! Wij gaan vandaag. Zin in!
    Een fijne dag vandaag en veel plezier met borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die beurs en genieten van al dat mooi's.
    Was inderdaad druk en erg warm.................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wij hadden kaartjes besteld en konden zo doorlopen, lekker handig was dat. Wat een lief stofje heb je gekocht.
    Als je spijt hebt van het niet kopen van het stempeltje, kun je het zo bij haar bestellen, het past door de brievenbus, dus dat scheelt een hoop porto.
    tip voor het blokken leggen, maak als je ze gelegd hebt een foto of wat ik ook wel doe, gebruik een deurkijkertje, je ziet dan zo welk blok er uit springt om eventueel een andere plek te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o ja ik las dat je stofjes werden na gestuurd door petra prins, maar ik denk dat je Elly Prins bedoeld, volgens mij stond Petra er niet. Mij worden door Elly ook dubbelbrede stofjes doorgestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen