Mijn foto
Mijn naam is Mirjam, geboren in 1953 en al jaren wonend met mijn man Hans in de Flevopolder. Dochter en zoon zijn al een poosje het huis uit. Inmiddels zijn wij de Opa en Oma van drie prachtige kleindochters die we, als we de kans krijgen, heerlijk verwennen. Sinds november 2014 ben ik met pré pensioen. In de zomermaanden zijn we vaak te vinden in ons "zomerverblijf" in de Vendee. Heerlijk in de zon en genieten van alles wat er zoal te doen is op onze camping. Dat kan zomaar van alles zijn, potje jeu de boule, zwemmen, kletsen, fietsen en natuurlijk een wijntje! Sinds 2009 ben ik me bezig gaan houden met quilten. Heb een basiscursus gedaan en ben er helemaal aan verslingerd geraakt. Borduren, breien en haken doe ik ook graag. Kortom, ik ben met van alles en nog wat bezig!

vrijdag 29 december 2017

Hier is ze dan!

Eindelijk, mag ik het dan toch vertellen! Op 16 december is ze geboren, onze 3e kleindochter 
YLVA


Oma had een beetje pech deze keer, want toen ze geboren werd was ik goed ziek. Antibioticakuurtje erin maar direct het kleine meisje knuffelen, dat ging toch echt niet. Dus na één week kon ik de schade inhalen. Morgen is ze 2 weken en gaan wij wederom naar Delft. 



Ben inmiddels ook weer stuk verder de hartjesquilt maar alles heeft een beetje "op slot"gelegen de laatste 2 weken, komt wel weer goed.
Voor het einde van het jaar kom ik met nog een update!

groet, Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van weer een kleinkind! Mooie naam Ylva. Wat een pech voor jou dat je ziek was en zodoende pas later het kindje kon vasthouden en knuffelen. Geniet maar fijn van dit nieuwe wondertje. Fijne dag! 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte Proficiat met dit mooie kleinkindje. Het zijn toch altijd weer kleine wondertjes.
    Fijne jaarwisseling en een gezond 2018.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie kleindochter.
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2018

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie mooie kleindochter, wat een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen