Mijn foto
Mijn naam is Mirjam, geboren in 1953 en al jaren wonend met mijn man Hans in de Flevopolder. Dochter en zoon zijn al een poosje het huis uit. Inmiddels zijn wij de Opa en Oma van drie prachtige kleindochters die we, als we de kans krijgen, heerlijk verwennen. Sinds november 2014 ben ik met pré pensioen. In de zomermaanden zijn we vaak te vinden in ons "zomerverblijf" in de Vendee. Heerlijk in de zon en genieten van alles wat er zoal te doen is op onze camping. Dat kan zomaar van alles zijn, potje jeu de boule, zwemmen, kletsen, fietsen en natuurlijk een wijntje! Sinds 2009 ben ik me bezig gaan houden met quilten. Heb een basiscursus gedaan en ben er helemaal aan verslingerd geraakt. Borduren, breien en haken doe ik ook graag. Kortom, ik ben met van alles en nog wat bezig!

zaterdag 3 augustus 2019

Thuis

Eigenlijk was het plan dat we nu nog in Frankrijk zouden zijn. De planning was de hele zomer.....Maar soms loopt het anders in het leven. DH belandde in een Frans ziekenhuis, geen plek waar je wil zijn. Manlief heeft diabetes en kreeg te maken met torenhoge bloedsuikers die niet meer te reguleren waren. Dan moeten er dus andere maatregelen genomen worden. Na 11 dagen ziekenhuis mocht hij niet meer terug naar de camping en zijn we met het vliegtuig naar huis gegaan. De ANWB bracht de auto en fietsen naar huis. Dus daar zaten we dan half juni, in Nederland. Gelukkig is alles weer op orde en de vraag drong zich op: "gaan we terug"? Nee, gaan we niet doen. Niet verstandig. Volgend jaar weer!

Voor het weer hoefden we afgelopen dagen in ieder geval niet naar Frankrijk, allemachtig wat een hitte, niet echt aan mij besteed. Ben als het ware lamgeslagen. veel meer dan lezen of iets simpels doen zit er niet in.

In april zijn we overigens nog wel naar een quiltbeurs geweest in Nantes. Ontzettend mooie dingen gezien en natuurlijk ook wel weer stofjes gekocht en van die "hebbedingetjes".








Van een lieve vriendin kreeg ik voor mijn verjaardag een borduurwerkje, daar ben ik aan begonnen en dat is echt heel leuk om te doen.




Ook begonnen aan een klein quiltje wat ik cadeau ga geven aan de eigenaars van de b&b waar we in Frankrijk zo graag komen.
Daar zal ik volgende keer wat foto's van maken!

Nu er weer wat rust is gekomen ga ik eerst maar eens blogs lezen en inspiratie opdoen!

Tot gauw, Mirjam



















3 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat jullie vakantie zo vervelend afliep. Wel fijn dat het weer goed gaat met je man.
    Hopelijk blijft het wat koeler en kunnen we weer lekker aan onze hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was een heftige periode, Mirjam. Gelukkig is alles weer bijgeregeld. Prachtige dingen laat je weer zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezondheid voor alles, gelukkig is je man weer helemaal opgeknapt. Maar als je er midden in zit is het nog best heftig. Mooie tentoonstelling!

    BeantwoordenVerwijderen